داغ فشرده درمان مفید است را برای بیماران هیچ پاسخ به دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

داغ فشرده درمان مفید است را برای بیماران هیچ پاسخ به دیالیز

مشخص شده است که دیالیز یکی از رایج ترین درمان برای نارسایی کلیه است، اما نه همه بیماران مناسب برای این درمان هستند.
چه درمانی برای بیمارانی که هیچ پاسخ به دیالیز مفید است؟
به عنوان یک بیمار است که هیچ پاسخ به دیالیز شما باید امید از دست ندهید، چرا که دیالیز است تنها انتخاب برای بیمار به بیماری کلیوی است. برخی از درمان های جایگزین دیگر مانند پیوند کلیه و طب چینی می تواند به شما کمک کند بچه ها بهتر است بدون دیالیز زندگی می کنند وجود دارد.
برای بسیاری از بیماران مبتلا به پیوند کلیه آشنا هستند، من نمی خواهد به آن بیش از حد به اینجا بروید. همانطور که برای طب چینی، من می خواهم به معرفی داغ فشرده درمان به شما، آن را به یک ترکیب کاملی از طب چینی سنتی و تکنولوژی مدرن است. با کمک آن، افرادی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند می تواند یک شانس مانند یک فرد عادی زندگی می کنند. برای افرادی که در مرحله پیشرفته بیماری کلیوی هستند، آنها ممکن است این شانس را به زندگی عادی دست بدهد، اما آنها هنوز هم می تواند یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز داشته باشد.
داغ فشرده درمان چیست؟
داغ فشرده درمان درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیوی است که در کلینیک ثابت شده است که موثر و راحت است. این می تواند علائمی مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری از بین بردن. عوارض کنترل مانند کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی به طوری که برای جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است.
اگر شما بیمار است که هیچ پاسخ به دیالیز هستند و یا شما علاقه مند در داغ فشرده سازی درمانی هستند، ناراحت نشید، شما هنوز هم بسیاری از گزینه های دیگر داشته باشد. اگر شما نیاز به هر گونه کمک فقط به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: